:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



12 septembra 2016

Čučoriedková krehká bublanina / Blaubeeren kuchen

Kúpili sme čerstvé čučoriedky, z časti som urobila tento výborný koláč, je to náš najobľúbenejší.

Rozpis:
5 vajec
230 g kryštálového cukru
1 vanilkový cukor
120 ml studenej vody
200 ml oleja
320 g polohrubej múky
1 prášok do pečiva

POSTUP:
Vajíčka si rozdelíme na žĺtky a bielka. Žĺtky vyšľaháme s cukrom a vanilkovým cukrom do penista, pridáme olej, vodu a múku rozmiešanú s práškom do pečiva. Bielka vyšľaháme na tuhý sneh a zľahka ho zmiešame s cestom. 
Vylejeme na plech a poukladáme ovocie podľa chuti. Ja som na cesto dala aj kôpky nesladeného hrudkovitého tvarohu, naň čučoriedky. 
Pečieme vo vyhriatej rúre na 190°C, približne 20-25 minút.
Kto sa chce inšpirovať, bublanina je krásne nadýchaná a jemnulinká ako pierko. Zjete kúsok a hneď si musíte zobrať ďalší :))) a u nás sa vždy zje takmer na posedenie :)))
Čučoriedkové smothie s tvarohom, banánom, medom a mliekom. Máte radi smothie?
Jedno voňavé srdiečko ako darček. Levanduľa na ňom je zo servítky, nestihla som ju vyšiť.
Kubík ma fotil pri fotení :-) Fotí stále a všetko...
Ďakujem za každú návštevu môjho blogu a za každý, každučký jeden komentár.
Zo srdca Vaša,
A.

Vielen Dank für eure Besuche und Kommentare!
Von Herzen,

Eure Aďka

12 komentárov:

  1. Mmmhhh, das sieht aber lecker aus. Und das Herzchen und die anderen Fotos von deinem Sohn sind richtig schön geworden!
    Liebe Grüße an dich, Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aďka, koláčik je krásny a určite aj dobrý! Ja robievam buď kysnutý, alebo hrnčekový s čučoriedkami.
    Veľmi sa mi páči srdiečko a jeho balenie, škatuľka v tvare srdiečka!
    Tak sa zdá, že budete ako naša rodina, všetci fotíme a niekedy si sami pripadáme smiešne :-)
    Pa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru tak, Danka, všetci fotíme, až sa z toho smejem :-)
      Ďakujem za pochvalu, koláčik je naozaj výborný, vyskúšaj niekedy.
      Pááá

      Odstrániť
  3. Aďka, koláčik vyzerá veľmi chutne a určite aj bol. :) Maj sa krásne a pozdravujem tiež Kubíka. :) D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka,
      ďakujem krásne za návštevu a milý komentár a odkaz odovzdám :-)
      Pekný večer,
      A.

      Odstrániť
  4. Dobrý deň!
    Prišiel som poďakoval vašu návštevu na môj blog a prajeme Vám dobrú noc!
    Tiež som rád vaše výšivky!
    Hugs, Lete

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Lete,
      ďakujem krásne za návštevu a snahu o slovenčinu :-)
      Pekný večer a dobrú noc,
      A.

      Odstrániť
  5. Adinko, koláč vypadá naprosto skvostně, hned bych si kousek nabídla. Kuba už je fakt velký kluk a tvé dárečky a pozornosti jsou už pověstné!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka,
      ďakujem krásne, hneď by som Ťa ponúkla, keby nebývaš tak ďaleko...
      Veru, Kubík je už "veľký chlap", ani sa nenazdám a bude končiť vysokú :-)
      Pa, pozdravujeme,
      A.

      Odstrániť
  6. Tak práve sa pečie a vyzerá super,vdaka za recept,verím ze aj chutit bude skvele.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne za návštevu a verím, že chutil. U nás je veľmi obľúbený. Niekedy dávam na cesto čistý tvaroh bez ničoho a na to čučoriedky...

      Odstrániť